نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

نتایج هفته پایانی و جدول نهایی لیگ برتر نوزدهم| خداحافظی تلخ استان بوشهر با لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۹۸۵۱
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
نتایج هفته پایانی و جدول نهایی لیگ برتر نوزدهم| خداحافظی تلخ استان بوشهر با لیگ برتر
در پایان لیگ نوزدهم، هر دو نماینده استان بوشهر سقوط کردند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، هشت دیدار به صورت همزمان برگزار شد و در نهایت این دو نماینده استان بوشهر بودند که با لیگ برتر خداحافظی کردند. شاهین که سقوطش هفته قبل مسجل شده بود، امشب در دیداری تشریفاتی برابر استقلال گلباران شد و با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد.

پرسپولیس که قهرمانی خود را از هفته‌ها قبل قطعی کرده بود، امشب در جدالی تشریفاتی به مصاف سایپا رفت و ۳ بر صفر پیروز شد.

فولاد در خانه مقابل تراکتور پیروز شد و توانست به رتبه سوم دست یابد تا سال آینده فوتبال خوزستان هم در آسیا نماینده داشته باشد.

پارس جنوبی جم در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر رفت و در نهایت با یک گل شکست خورد تا راهی لیگ یک شود. با توجه به مشکلات مالی تیم‌های نفتی، بعید است که پارس بتواند دوباره رنگ لیگ برتر را ببیند.

سپاهان در ادامه نتایج ضعیف خود، با تکسیرا هم نتوانست آسیایی شود و در پایان لیگ نوزدهم، بزرگ‌ترین شکست خورده رقابت‌ها لقب گرفت. سپاهان در جام حذفی هم حذف شده و قطعا آسیا را از دست رفته می‌بیند.

گل گهر که تا پیش از اضافه شدن مجتبی سرآسیایی به کادرفنی خود در رده پانزدهم جدول قرار داشت، با حضور این مربی مشهدی به عنوان دستیار جلالی از ۱۸ امتیاز ممکنه، صاحب ۱۴ امتیاز شد و در لیگ برتر ماندنی شد. گل گهر امشب هم توانست ۳ بر ۲ ذوب را در اصفهان شکست دهد.

شهرخودرو در زمان حضور سراسیایی در این تیم نیز در کورس مدعیان کسب سهمیه اسیایی قرار داشت، اما این تیم پس از پیروزی برابر گل گهر با استعفای سرآسیایی روبه‌رو شد و از مدار پیروزی خارج شد. شهرخودرو بدون سرآسیایی هیچگاه طعم برد را نچشید.

ماشین سازی توانست در دیدار خانگی مقابل نفت آبادان با یک گل پیروز شود و حکم بقای خود را امضا نماید.

شهرخودرو در آخرین هفته هم با سهراب بختیاری زاده رنگ برد را ندید و با تساوی خانگی مقابل نساجی متوقف شد. شهرخودرو از وقتی با استعفای سرآسیایی موافقت کرد، مزه پیروزی را نچشید.

جدول لیگ برتر

نتایج هفته پایانی و جدول نهایی لیگ برتر نوزدهم| خداحافظی تلخ استان بوشهر با لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->